Тунел "Витиня"
Витиня, България
Пътният тунел „Витиня“ е първият тунел по автомагистрала „Хемус“, считано от София. Състои се от две тръби със сечение 86 м² и дължина 1125 м всяка. Това е най-дългият автомобилен тунел в България, строен през 70-те години на 20 век. Състоянието на тръбата посока София наложи ремонтни дейности по нея, за да се гарантира безопасността на движението. Сред тях са нова хидроизолация, която от своя страна да бъде покрита от защитен бетон. Ще бъде изградена и система за отвеждане на опасни разливи.
Локация
Основно приложение
Реконструкции на сгради и съоръжения
Участници в проекта
Клиент: "ГБС - ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО" АД
Проектът
Впечатления от сътрудничеството по проекта
VARIO панелите са проектирани за бетониране на самостоятелни участъци от стенана спрямо графика за изпълнение на обекта
Трите носещи рамки дават нужната коравина и устойчивост на кофража за необходимата висока скорост на бетониране
Високите изисквания на клиента за финалния вид на стената са постигнати с брезов шперплат от PERI
Бетоновата смес се полага в кофража посредством два щуцера монтирани на всяко платно
Високите изисквания на клиента за финалния вид на стената са постигнати с брезов шперплат от PERI
Посредством шпинделите под хоризонталните стоманени профили, панелите стъпват стабилно върху основата, като преодоляват линейния отводнител
PERI решението за пешеходен модул е постигнато с тергери от долната страна за по-голямо светло разстояние между кофража и стената на тунела
VARIO панелите са проектирани за бетониране на самостоятелни участъци от стенана спрямо графика за изпълнение на обекта
Трите носещи рамки дават нужната коравина и устойчивост на кофража за необходимата висока скорост на бетониране
Високите изисквания на клиента за финалния вид на стената са постигнати с брезов шперплат от PERI
Бетоновата смес се полага в кофража посредством два щуцера монтирани на всяко платно
Високите изисквания на клиента за финалния вид на стената са постигнати с брезов шперплат от PERI
Посредством шпинделите под хоризонталните стоманени профили, панелите стъпват стабилно върху основата, като преодоляват линейния отводнител
PERI решението за пешеходен модул е постигнато с тергери от долната страна за по-голямо светло разстояние между кофража и стената на тунела
Информация за проекта
Работите ли по проект като този?
Обадете се на 0800 10 252, за да обсъдим вашите изисквания по-подробно